snöö igen!

Jahapp så har det snöat en massa igen! Jag blir så trött på det här vädret, kan de inte bli lite soligt och iallafall 5-10 plus snart?

I lördags var jag, Jocke, Kamilla, Arne, Patsie och Adde o bowlade här i Högdalen. Sjukt trevligt! Jag kom dock sist, men det gjorde inte så mycket. Det var disco-bowling (disco-kula + lite häftigt musik) så jag fuldansade runt lite till den häftiga musiken. Jag har haft en sån gaalen träningsvärk i hela kroppen från Movesen i fredags. Haha när jag vaknade i lördagsmorse kunde jag knappt gå, jag linkade runt som en strålskadad bongotrumma.

Jag har en massa roliga saker att se fram emot nu! Imorgon ska jag till Emelie på salongen för att klippa och färga håret. Och förhoppningsvis ska jag sätta i hårförlängning på fredag! På lördag är det högskoleprovet, tyvärr kommer inte jag o Kamilla vara i samma skola när provet skrivs, men vi kanske ses efteråt för på kvällen är det Redline och det vill man inte missa!
Helgen efter åker jag o mammsen till Gotland för att hälsa på moster och chilla lite. Och idag bestämde jag o Tjollie att vi ska springa Vårruset! Och självklart vår utomlandsresa! Den ser jag mest fram emot! ♥ Puss!



















 
Jag o Snäckan på tene typ 2003 (jag har blixten i ansiktet,
därav mitt vita nylle + att kamilla redan hade varit där en vecka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback