Inga konstigheter!

Igår så var det ju så fint väder, så jag åkte hem till pappa o solade lite med syrran. Låg i bikini flera timmar, hur skönt som helst! Sen på kvällen (efter att vi hade grillat hos pappa) så cyklade jag över till Kim o Igges nya lägenhet i Rågsved. Superfin lägenhet! Och idag har jag ätit frukostbuffé på café String med Nathalie. Sen gick vi runt i olika butiker o jag fyndade ett par byxor på Gina Tricot för 99 spänn! Och dessutom så såg jag DANNY!!! Jag höll nästan på att smälla av när jag såg honom! Blev helt fnittrig o varm i ansiktet! Hehe värsta fjortisbeteéndet! Men Nattis blev oxå lite fnittrig, o vi kom överens om att de va helt ok att bli så. Men hade det varit MumsMumsMåns Zelmerlöw vi hade sett då hade vi blivit ÄNNU flamsigare!
Nu ska jag försöka styla Rocky lite, han har börjat se så vildvuxen ut. Han blev tvättad tidigare idag, så nu är det bara borstning o klippning kvar. Och imorgon är det ju jobb igen. Trist, men jag ska inte klaga ;)
Heis.


Typ såhär såg han ut idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback