mörkerläggning!

Igår uteblev mitt blogginlägg pga elavbrottet som drabbade halva Högdalen. Fast det var ganska mysigt, vi tände en massa stearinljus o bara låg o mös. Sen nån gång efter klockan 23 så kom elen tillbaka igen.
Jag o Kamilla var iaf på den bion o såg filmen Bröllopsfotografen. Den var ganska bra, men lite lång, men det var ju tydligen testvisning, så det är inte så den slutgiltiga verisionen kommer bli. Idag jobbade jag ända till klockan 17:40. Många sjuka på kontoret och dessutom väldigt mycket småbrev. Så efter jobbet så orkade varken jag eller Jocke laga mat, så vi köpte pizza och åt ute, så vi slapp diska oxå!
Sen gick jag o tränade med Hemming, Tomas o Arne. Alla utom Arnido stog på crosstraining-maskinen i en hel timme! Jag kände mig jätteduktig! Imorgon fyller Jockes syster år, så då ska vi hem till henne o hennes kille o fira lite. Nu är klockan ganska mycket så nu ska tant Märta gå o lägga sig! Sov gott!


Middag på Helgesta pizzeria. Visst ser det sommrigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback