nattsudd

Dagen har varit hur skön som helst! Hade det slappt på jobbet, fick ta en annan runda än min vanliga, så jag fick jättemycket villor idag, superlyx när solen sken :)
Sen efter jobbet cyklade jag ner o hämtade Rocky som varit hos farmor o farfar för typ sista gången, dom flyttar ju nästa vecka till Fruängen, så dom kommer inte kunna passa honom något mer om dagarna.

Sen blev det dax för afterworken. Tyvärr så sken inte solen så mycket där vi satt, men det var ganska skönt ändå. Vi tog en öl var (jag kände mig lite salongsberusad, men så blir det lätt när man dricker så sällan som jag gör) sen gick vi hem till Kamilla o Arnido o grillade korv med bröd. Fredagsmys ;)
När jag sen cyklade hem fick jag för mig att jag skulle försöka ta nån ball bild på mig själv när jag cyklade, vilket gick sådär, blev mest suddiga bilder. När jag kommit hem så gick jag en trappa upp till Emlan, hon bjöd på te och glass och nu är jag äntligen hemma och ska lägga mig strax. Imorgon firar Högdalens Centrum 50 år, så då kommer min MumsMums Zelmerlöw (och Alcazar) för att uppträda. Det ska jag ligga o ladda inför nu. Hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback