Nu åker dom ut!

Åhh vad mitt hår är supertrassligt! Jag som trivs så bra med mitt långa hår! Fast det går inte att ha utsläppt, det ser ut som en mix av svinto och ett skatbo. Så Kamilla ska snart komma hit som en räddande ängel o hjälpa mig plocka ut löshåret. Sen efter det ska vi träna lite. Fast just nu så ska jag faktist åka iväg till pappsen o hämta lite grejer. Han o Katrin (pappas tjej) ska åka till Grekland på lördag och vara borta i hela två veckor! Och jag åker ju oxå till Grekland, fast om typ 3,5 veckor! Inte långt kvar nu!
Jocke beställde X-Men-boxen med dom tre filmerna! Perfekt att få hem såhär på våran 10-månadersdag :) Så efter träningen blir det att kolla på Hugh Jackman o dom andra, Hasse och Leif GW har ju slutat sända för säsongen... Hörs!

Upp och iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback