Träningsvärk med stort T

Haha idag har jag knappt kunnat gå, har så sjukt ont i benen! Jordens träningsvärk i låren och vid ljumskarna, tror nästan att jag stäckt mig eller något sånt! Jag och Jocke var i Farsta Centrum en snabbis efter jobbet idag o han köpte faktist nya jeans (hallelulja). Superfina är dom! Sen på vägen hem blev jag så sugen på donken, så vi svängde förbi och jag köpte McFeast&Co + McFlurry Marrängswiss. MUMS!
Nu ska jag hoppa in i dushen o sen ska jag faktist lägga mig, jag är helt dödstrött! Tänkte ju att jag skulle spela innebandy ikväll, men icke sa nicke! Imorgon är det iaf fredag, äntligen! Då ska jag o Mills ha afterwork på örby-puben. :)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback