Afterschool

Nu har jag kommit hem igen efter skolan och hunnit gå ut med Rocky, ätit lite och nu ska jag ta itu med mina läxor och det där fetma-arbetet. Jag har så himla svårt att komma igång, men sen är det inga probs! Så jag tänkte göra dom lite "lättare" grejjerna först och sen fetman. Imorgon skulle jag egentligen har jobbat på Citymail, men jag känner att jag behöver en dag ledigt, förra veckan så var nästan all min lediga tid spenderad på Citymail, så denna vecka blir det VERKLIGEN bara skolfokusering. Fick ju bara G på provet som jag gjorde i onsdags, hann inte plugga så mycket som jag behövde. Så jag ringde för någon timme sen och sa att jag inte kunde jobba imorgon, men om det krisade megamycket, så kunde jag kanske jobba för- eller eftermiddag. Men helst är jag ju ledig. Sen vid 17:30 imorgon ska jag och Kamilla gå på massage i Farsta. Längtar till den stunden.
Nej nu ska jag plugga lite, slänger upp en skön bild från Landskronas strand!

Kamilla känner på vattnet. Det syns ingen sandstrand, den är övertäckt med allt sjögräs som spolats upp!

Kommentarer
Postat av: Bettsy

jag mådde väl hyffsat okej igår. men så trött jag var!! vaknade tidigt men somnade om igen och sen sov jag i omgångar under hela dagen =). Imorse var jag utvilad iallafall hehe

2009-11-23 @ 18:44:48
URL: http://betttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback