äntligen hemma!

Och nu referar jag inte till teveprogrammet som går på tv4, utan jag menar att det är skönt att äntligen vara hemma och veta att jag inte behöver röra mig utanför lägenheten mer ikväll! (Förutom när jag ska kvälls-kissa Rocky). Och alldeles strax är dom smarriga fjärilskotletterna färdigschtekta. Till dom serverar vi ikväll klyftpotatis och en fet beasås! Onyttigt men ack så gott. Jag kommer fuska lite ikväll och äta dammsugare och kanske glass, men det är ju ändå fredag, så då får man äta lite snask! Och om ett tag så börjar IDOL. Jag fick ju provsmaka fiskbullar idag, det var helt OK och när man dessutom får en liten slant för det så är det ju ännu mer OK :)
Nej nu är maten serverad! Hörs kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback