busybusy

Tänkte bara informera er om vilka roliga saker jag ska göra den närmaste tiden! Eller alla saker är ju inte så roliga, men ändå, jag måste ju fylla ut vissa dagar!

Måndag: Iofs en trist dag, heldag i skolan och inget planerat på kvällen.
Tisdag: Ledig, ska till sjukgymnasten, klippa mig och sola solarium
Onsdag: Heldag i skolan bara än så länge
Torsdag: Pappa fyller 54 år!
Fredag: Först och främst det är FREDAG, jag får lön från Citymail och tvättstuga på kvällen direkt efter börjar IDOL.
Lördag: Vi far ner till Falkenberg och stannar till i Ullared!
Söndag: Vaknar upp på ett hotell i Falkenberg och beger oss tidigt till Ullared igen och intar GEKÅS!!! Sen väntar en lång och antagligen rätt trist resa hem.

Veckan efter det är det två som fyller år, Emelie på tisdagen den 17e och Kamilla onsdagen den 18e och fredagen den 20e åker vi ner till LA och firar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback