en exotisk middag i högdalen

Idag har jag bara varit i skolan och sen på vägen hem fick jag sällskap av Linda (vi läser social omsorg tillsammans och hon bor oxå här i närheten) och vi gick båda in på Matrebellen och handlade middag. Hon köpte lite grönsaker och potatis typ och jag hittade billig kassler och blev sugen på den exotiska 80-talsrätten med ugnskassler med ananas och ris! Hur gott och lätt som helst!
Haha ikväll i Arga Snickaren är det ett dvärgpar som är med! Eller man får kanske inte säga dvärgar, man kanske ska säga kortväxta?
Förresten så gjorde jag en så enkel träningsgrej igår som Kamilla har visat mig förut och som vi pratade om för några dagar sen bara när man står bara rakt upp och svänger med överkroppen från den ena sidan till den andra typ 50-100 gånger, jag gjorde det 100 gånger och under dagen så har träningsvärken kommit smygande. I LIKE! Länge sen jag hade träningsvärk! Nu tänkte jag slappa lite! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback