endast tomten är vaken...

Fyfan vad jobbigt det är att kliva upp när det är mörk överallt! Haha jag har tänt alla lampor i hela lägenheten typ.
Igår jobbade jag ju på citymail mellan 7-18.30. KUL! 11 och en halv timme! Jag var helt död när jag slutade igår, och då skulle jag dirr till syrran och färga håret! Egentligen skulle vi ha solat, och Tjollan skulle ha kommit upp oxå, men det blev så sent, så det blev bara syrran och jag. Först så åt vi lite mat och sen färgade vi utväxter.
Jag känner mig helt förstörd idag! Men det är bara att köra på! Vid nio börjar ju skolan, så jag ska väl dra om trekvart typ. Sen när jag kommer hem ska jag såklart först ut med min lilla skrutt på promenad. Sen ska jag slänga ner allt som jag och Jocke lagt fram i reseväskan. Vi ska ju flyga ner till LA idag!
Sen måste jag börja med mitt arbete om fetma! Har hittat en massa bra hemsidor, så nu ska jag bara försöka formulera allting rätt! Sen vill jag faktist städa lite här hemma, eller iaf dammsuga, det blir ju dammigt och smutsigt så himla fort! Nej nu ska jag slurpa i mig min frukost-shake sen ska jag ut i rusket med hunden. Seriöst kan det sluta regna någon gång, nu har det ju regnat hur många dar i rad som helst!! Hoppas förresten att den där stormen som va i skåneland har dragi förbi, så vi slipper den!

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback