jahaja

Nu har jag precis kommit hem ifrån sjukgymnasten och hans praktikant. Jag fick ju inte dirr någon behandling, han bara visade sin praktikant på mig vad för olika undersökningar man kunde göra. Kul när man står i underkläderna och dom slänger benen lite hur som helst! NOT! Om en timme ska jag vara i skolan.
Ska kanske på provsmakning av Keso ikväll oxå, dom mejlade och behövde folk, så jag anmälde mig, får se om jag fick det eller inte.

Jag ska tillbaka till sjukgymnasten på tisdag och då ska han börja behandla mig sa han. Tydligen så ska jag stå och svanka och sträcka ut ryggen här hemma. Och sen sa han att jag hellre skulle ta tabletter och röra mig än att bara sitta stilla, hehe. Nej nu måste jag ut med hunden i det vidriga vädret. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback