jordens slappaste lördag!

Jag har inte gjort många knop idag, var ju nere i centrum förut och köpte en flaska vin till farmor, och sen slank jag in på vivo eller Matrebellen som den heter numera. Köpte lite skit som passade bra i vårt kylskåp. Mötte förresten Hemming och Janet (och oliver) dom skulle oxå handla lite i centrum. Jocke ska iväg på pokerkväll så jag förbereder mig för en riktig myskväll med Rocky. Ska kolla lite av veckans missade program på datorn och sen var det lite roliga filmer på tv ikväll, jag ska nog kolla på Tomten är far till alla barnen, den är ju hysteriskt rolig!
Ibland önskar jag att jag var en såndär storbloggare som fick gå på roliga galor, förhandsvisningar av filmer, gå på röda mattan och framförallt få GOODIEBAGS! Jag har sett att vissa bloggerskor var på en bloggfest igår och fick en sjukt fullmatad goodiebag och jag blev riktigt avundsjuk! Så på Tyras blogg hade hon en lite "tävling" typ, eller man kunde vinna biljetter till en förfest som bla Make Up store är med och fixar. Hoppas jag vinner!

Förresten, tog inga bilder alls igår, min kamera låg så fint och väntade i min väska, men fick aldrig komma upp och joina festligheterna. Igår hade jag hela 30 stycken unika besökare, sånt blir man glad utav!

Ni får en tjusig bild av mig från förra helgen istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback