morgonståndsaktigt

Nu tror ni väl att jag är galen. Jag är ledig idag men sitter trots det klockan 07:34 och filar på ett nytt blogginlägg. Men ni kan vara lugna, jag är inte galen, bara otroligt morgonpigg + att min gulliga sambo legat och snoozat typ 14 gånger idag, så jag kunde fan inte somna om efter det. Men det gör inte så mycket, jag tycker om att gå upp tidigt, man får så mycket dag då! Dessutom så måste jag skriva klart mitt bröstcancerarbete, har inte alls mycket kvar på den nu, men det är lika bra att köra på dirr!
När jag är klar med det, ska jag mejla över det till min lärare och sen ska jag kolla på antingen Wolverine (då kommer jag att sitta och dregla, för han e så güdomligt HET) eller så blir det The Proposal (aa ni vet vilken jag menar trots att jag kanske stavat den fel). Återkommer hit när jag är klar med mitt arbete. Kan ta allt ifrån 20 minuter till 20 timmar, så, vi hörs sen! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback