Shit happens!

Jag har inte orkat blogga så mycket dom senaste dagarna. Skulle kanske kunna hänga ihop med att det inte har hänt så mycket spännande i mitt liv dom senaste dagarna. Idag har jag varit ute på långpromenad med Rocky, jag blev sjukt svettig, men det är skönt, iomed jag fortfarande inte har något nytt gymkort, är lite sugen på att köpa ett nytt halvårskort i december, då brukar dom ha kampanj, så man får kortet några hundringar billigare! Måste ju tänka ekonomiskt nu när jag är fattig student ;)
Igår började jag ju min kombinerade diet där jag blandar både Herbalife och Atkins typ. Det står att mjölkprodukter är "tillåtet" i Atkins, och mina herbalife-shaker består ju mest av mjölk, så det blir nog bra. Igår blev det äggröra och bacon till lunch, och idag så har jag slängt ihop en omelett med bacon, ost och majjonäs. Sjuukt gott, jag tror att ja kommer tycka om min den här nya dieten. Det jag mest har märkt resultat på hittils (jag har ju hållt på med Herbalife i typ en månad nu) är att magen har blivit 6 cm smalare och jag har mycket mer ork. Sen är mitt godissug sjuukt mycket mindre, jag äter liite snask på helgerna, men det är mycket lättare att låta bli på vardagarna nu. Så jag tycker att det är bra saker!
Nu har jag precis mejlat iväg mitt arbete om fetma. Känner mig ganska nöjd, hade säkert kunnat skriva lite mer, men jag orkar inte. Hoppas att jag har skrivit det som läraren frågar efter. Jag har följt mallen vi fick, men sist jag gjortde det så fick jag G-. Så vi får se, den läraren är lite knepig tycker jag!

Dagens feta lunch!


Förra veckan när jag jobbade, ett ComHem utskick till nästan alla mottagare. Puh!

Nu tänkte jag platta till mitt hår, för det ser ut som ett smärre skatbo! Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback