tittatitta!

Spana in vad jag har fått låna av pappa!

En träningsmaskin! Så nu behöver jag inte känna stress över att jag inte har skaffat ett nytt gymkort! Perfekt! Jag ska träna lite nu ikväll åsså ska jag träna lite varje morgon! Typ 10 minuter varje morgon åsså lite längre varje kväll + en massa långpromenader! Dessutom är det jättebra för min krassa rygg, jag tror att det är därför jag har fått ont, för att jag inte tränat ordentligt på länge. Och nu när jag äter så pass "bra" som jag gör, så känns träning ännu mer nödvändigt om jag ska märka av något resultat! Jaja hur kul är det här att läsa om lixom, så nu ska jag åter lämna er för tevens värld. Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback