dax att blogga!

Igår hade jag inte en stund över till att sitta vid datorn! Jag var ju på Rosengården mellan 7-15, sen cyklade jag hem till mamma och packade ihop en liten väska, sen fick jag gå i rask takt till pendeltåget. Det tog över en timme att komma till t-centralen, där jag köpte mitt student-åk-kort, sen tog jag tuben till Hötorget där Agnes väntade. Vi skulle äta och gå på bio! Sen kom Sankan och Jocke kom sist, så vi åt där i Kungshallen och sen fick vi skynda oss till bion. Vi såg Baksmällan, och den var helt sjukt rolig! Rekommenderar den verkligen!
Sen hämtade jag min lilla Rocky-pocky som varit hos syrran sen i måndags. När vi promenerat hem så var jag så trött så jag tog bara en snabbdush och gick sen o la mig!
Idag vaknade jag vid 9 och gick ut med voffi, och nu sitter jag o gör inget speciellt. Ska skriva klart den där inlämningsuppgiften idag, den ska ju lämnas in imorgon!
Hörs senare!

PUFFY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback