dubbelt upp

Kom hem för en stund sen från farmor och farfar, det var mysigt att komma dit och fika!
Nu är det dubbelavsnitt av Scrubs, man tröttnar aldrig på att se det! Jag blev lite hungrig och Jocke är och tränar, så jag får vänta lite med middagen. Tog knäckemacka med ost och kaviar, det är verkligen hur gott som helst!
Har gjort framsidan på båda mina inlämningsuppgifter, men inte gjort så mycket mer, men det är en början iaf!
Nej just nu kommer jag inte på något speciellt att skriva, har inte hänt så mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Bettsy

Tjena! Tänkte fortsätta på min hårhistoria nu hehe. Ligger bara i soffan och gör ingenting ändå =P

Ha d gött!

2009-10-21 @ 09:43:35
URL: http://betttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback