förlossningsdax!

Altså inte för mig, utan för alla kvinnor på TV4 just nu, det är ett av mina favorit-äckel-program på tv nu, Förlossningskliniken! Fast jag tycker faktiskt bättre om Riskförlossningar, det brukar gå på TV4Fakta!
Det som hände igår var iaf att lektionen i skolan gick bra, jag började prata med några tjejjer som var supertrevliga, och en av dom bor i bandhagen, så vi hade sällskap hem på den överfyllda tunnelbanan!
Sen när jag kom hem så slängde jag i mig mat och försökte ragga upp någon som ville följa med mig till Herbalife-mötet, men det var inte som kunde, så jag åkte själv istället, men det var ganska lugnt!
När jag kom fram (kom liite sent för att tunnelbanan in kom på typ 20 minuter i Högdalen) så fick jag träffa min "coach" Ellinor, hon som ska hjälpa och stödja mig om jag tycker att det blir jobbigt och sådär! Så fick jag mina produkter och sen började den här hälsotimmen, där jag fick testa deras ansiktsprodukter (rengöring, mask och en massa krämer), kände mig riktigt fräsh sen efter. När jag åkte hem så blev det knas med tuben igen, den här gången i Enskede Gård, där ser jag hur tunnelbaneföraren springer längs med perrongen åsså står vi stilla i typ 5 minuter, sen ser jag hur han springer tillbaka samma väg. Har inte en aning om vad han gjorde! Och dessutom så rullar tågen galet långsamt pga lövhalka typ! När jag va framme i Högis igen så hör jag vad jag tror är en liten tant som frågar om hon får låna mitt paraply, åsså visar det sig att det är Nathalie som åkt samma tub som jag, men vi missade varanda! Hon skulle träffa syrran och sola. Sen hände det inte så mycket mer spännande igår!

Om dagen kan jag skriva i ett senare inlägg, för det blir så jävla mycket text annars! Heis.

Kommentarer
Postat av: zanna

jag hade kunnat följa me dig!

2009-10-23 @ 15:29:09
URL: http://zuu.blogg.se/
Postat av: Nattis

Jag med!! det kom inget samtal tssssssss

2009-10-23 @ 18:47:47
Postat av: Lopps

Zuu: Jag tänkte att du slutar ju vid 6 och det var då det började, så jag tänkte att de e ingen ide att ringa dig :( Men nästa gång ska jag ringa dig!

Nat: Min syster talade för dig och sa att ni (hon och du) inte ville! Så därför plingade jag inte dig heller!

2009-10-23 @ 20:50:49
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/
Postat av: zanna

ah okej dåå förstår jag :)

2009-10-24 @ 11:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback