Härliga måndag!

Igår så orkade jag inte blogga, men det hände inte så supermycket ändå! Vaknada lite smygbakis, vi var ju och bowlade och drack lite öl i lördags! Bilder kan ni se på Tjollans blogg, jag tog visst inga kort med min kamera! Vi blev ett härligt gäng, det var jag, Kamilla, Arne, Zanna, Chrystoff, Patsie och Addemannen. Haha den sistnämna var ju gaanska full och när vi skulle åka tunnelbana mellan Highwalley och Bandis så föll han som en fura i trappan, såg underbart roligt ut! Som tur var så blev det ingen större skada på honom!
Såå tillbaka till söndagen, jag drog till Nynäshamn vid lunchtid och var hos mamma och gjorde absolut ingenting! Sen på kvällen så gjorde jag en av mina två inlämningsuppgifter så den andra ska göras nu i veckan under mitt underbara lov!
I eftermiddag så ska jag träffa min barndomsbästis Therese! Vi har inte träffats på många många år, så det ska bli suprekul! Shit vad jag är positiv idag, jag blir helt förvånad! Nej nu ska jag designa om lite här tror jag! Hörs om ett tag! Puss
Ps. Gud vad glad jag är för alla nya kommentarer! Tack alla nya läsare! Ds

Kommentarer
Postat av: nathalie

Heej <3

Allt bra idag?

2009-10-26 @ 10:27:28
URL: http://naattisch.blogg.se/
Postat av: Lona

allt br5a?`

2009-10-26 @ 10:30:31
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: zanna

hahaha mmhm riktigt crazy!! Ja de tycker jag absolut vi ska göra :) puzz

2009-10-26 @ 11:41:48
URL: http://zuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback