Just idag är jag stark!

Idag är jag på så himla mycket bättre humör! Har gjort mina smoothies med lite mer innehåll så nu är jag inte sådär konstant akuthungrig och går runt och tjurar. Idag har vi städat lägenheten, så nu känns det mycket fräshare här! Jockes kompis Mikaela (en barndomskompis som bor i Edsbyn) kommer hit snart och dom ska på det här Redline, ni vet när man åker från Norsborg och hela vägen in till Slussen, stannar vid varje station och tar en öl/shot/cider eller liknande, tror det blir typ 50 pers! Jag orkar inte följa med på sånt, dels så har jag ju min studentplånbok och sen är jag inte så sugen på att supa ner mig och inte minnas mer än dom första typ tre stationerna! Kul att däcka i typ Fittja! Nej, så jag stannar hemma och har det skönt! Imorgon ska jag till Mammsen så ska hon hjälpa mig lite med mina skolarbeten, jag har fortfarande inte kommit nånvart! Jag får en sån ro och blir superfokuserad när jag ska göra grejjer och är hos mamma, måste vara havsluften som gört! Nästa vecka är jag ju helt ledig från skolan, jag har nämligen LOV! Lov har man ju inte haft sen man gick i gymnasiet, så det ska bli hur skönt som helst! Dock så ska jag nog jobba lite på Citymail, men än så länge verkar det som om jag är ledig iaf på måndag, för dom har inte hört av sig till mig.

It´s you and me tonight honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback