Lite mer energi!

Kände att jag såhär på eftermiddagen blev lite trött i ögat så jag kollade i mammsens kylskåp och hittade en massa bär, så jag gjorde mig en finfin smootie! Den här innehåller björnbär, blåbär och jordgubbar (alla är "hemplockade", dvs mammsen har plockat från mormors trädgård) och sen hade jag i en skvätt filmjölk, supergott!

Nu ska jag försöka komma igång med det här bröstcancer-arbetet, har suttit och läst andra människors bloggar som handlar om bröstcancer och shit vad jag har bölat! Jag var tvungen att ta lite paus efter allt det läsandet och så lärde jag Rocky en ny konst! Istället för att säga Skall så säger jag Vad säger hunden? och jag tror att han fattar det! Nej tillbaks till pluggandet! Och snart ska jag dessutom ge mig iväg till centrum och möta Tessan! Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback