tröttaste messen ever

Haha måste bara skriva ner dom sjukaste messen som jag och Zanna skickade imorse till varandra när jag satt på tuben och hade det riktigt tråkigt!
Jag började med: wtf! snö!!
Zanna kontrade med: Are you freakin kidding me!
Och då slog jag till med: No, im telling you the truth, I did not have a sexual relationship with that woman!
Zanna: Hahahahaha oh....my...GOD!!
Och efter det så berättade jag om att jag satt och nös och att alla stirrade på mig och tänkte OMG Swineflu!!
Och helt plötsligt så var jag framme i Skanstull, så tack för att du förgyllde min morgon Zuue ♥



Kommentarer
Postat av: zanna

naaw :) tack själv marty! fan va ja garva högt för mig själv..<3

2009-10-15 @ 10:31:31
URL: http://zuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback