tröttlök

Jag vann inte. Inte ett endaste öre vann jag! Men jag hittade ändå 20 spänn på marken, så jag får glädja mig över det! Snart ska jag iväg till söder för att kolla på bio jue, tog precis en varm dusch och kände att jag har lite smyghuvudvärk och att det vore superskönt att bara bädda ner sig i sängen med mitt tjocka, varma duntäcke! Men jag ska pigga till mig, en promenix till tuben gör att man känner sig lite piggare! Dessutom är det roligare att gå på bio och träffa Nattis!

Orkar inte sminka mig heller, men Nathalie har ju sett mig osminkad och dann förrut! Nu ska jag svänga mina lurviga mot tunnelbanan. Hörs nog inte förrän imorgon! Hade gott!

Kommentarer
Postat av: Bettsy

haha ja man hittar alltid en massa (o)nödvändiga prylar på Gekås =D

Glöm inte kolla på tv-serien på måndag ;)

2009-10-29 @ 17:48:06
URL: http://betttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback