ännu mer pensionärspoäng

Jag var precis och dushade och tvättade håret. När jag hade i balsamet (eller jag hade faktiskt en hårinpackning) och skulle skölja ur så höll jag på att halka i badkaret. Detta är inte första gången det händer! Dock så sker det oftast vid tvagning i badkar, ej i dusch. Är det bara jag som har detta problem?
Såg appropå detta att Lagerhaus hade söta halkskydd. Ska nog köpa såna i helgen.

Typ såna här, de finns i flera färger och former. Nu ska jag njuta av Leif GW Perssons sköna kommentarer under som sista minutrarna av Efterlyst. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

schyssst mås . var för du allt i från? :)

2009-09-23 @ 22:41:20
Postat av: Lopps

Jag vet inte riktigt vad jag får allt ifrån. Tror det är medfött!

2009-09-24 @ 21:20:11
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback