Favorit i repris!

Idag började vi gå igenom hygien i skolan, så vi fick träna på att tandborsta varandra. Dessutom fick vi tillbaka en av våra första inlämningsuppgifter, jag fick VG+, så det kändes rätt bra! Imorgon får vi veta resultatet av provet vi gjorde i torsdags, så det ser jag fram emot!
Idag bestämde jag med mammsen vad jag ska baka och vad hon ska baka inför min födelsedag! Tänkte baka på söndag, så nu har jag kollat ut vad jag tänkte göra, och det är inte så lite goda saker!
BTW här kommer min efterlängtade önskelista igen! (Nu är den dessutom lite uppdaterad)

  • Leila - A Piece Of Cake (kokbok)
  • OBH Nordica Frutti Blender (den rosa)
  • Tavlan Fiskargubben
  • Rosa fodral/väska till min 12" dator
  • Michael Jackson & Jackson 5-skivan
  • Wolverine-filmen
  • Presentkort på Ikea, HM, Gina Tricot, Skopunkten, SF bio
  • Hårinpackningar
  • Muffinsbakplåt
  • Beyonce - I Am-skivan
  • Rysk Rot (tabletter som gör en piggare, finns på naturapotek)
  • Max Factor Sun Kissed Brunpuder i färgen Bronze
  • Skraplotter :)
Det är typ sånt jag önskar mig! Nu kom Jocke precis hem med supergod sallad! Hörs!

Jag med Rockys äckliga roadkill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback