Jag blir visare

Har en eller tillomed två visdomständer på vänstra sidan i munnen som bestämde sig för att börja växa ut just idag! Känns lite jobbigt, för igår så var jag lite för ivrig med att börja äta precis nylagad jättevarm mat, så jag brände mig i gomen, så det gör ont i munnen vart jag än tuggar idag! Typ filmjölk går bra, för det är kallt o behövs ju inte tuggas...Jag o Rocky var ju ute förut o promenerade, och det var supermysigt, vi gick ner till lilla stranden som finns precis breve mammas hus och satt o njöt av utsikten (pensionärsvarning jag vet)! Nu ska jag snart cykla iväg till Rosengården, jag börjar bli lite pirrig nu, men det kommer säkert att gå hur bra som helst! Ha det bra sålänge!

Hehe fick inte med hela Rocky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback