jobba lite

Idag trodde jag att jag skulle vara ledig, men icke. Klockan 07:18 så ringer Citymail och vill att jag ska komma till 11 och dela ett område. Visst sa jag, sen fick jag reda på vilket område det var och precis innan så tänkte jag "Hoppas det inte är 61:an för den är så himla trist" och så säger dom:"Du får dela 61:an idag". KUL! not. För det första så ligger 61:an i Rågsved, och där är det sjukt mycket konstiga och likadana namn. Sen så måste man cykla upp för jordens jävla monsterbacke. Det är tillomed jobbigt att köra bil upp för den backen! Men jag ska försöka att vara positiv, jag får ju ändå betalt för att göra´t.
Idag så har jag betalt mina räkningar, inte så farligt mycket faktist. Och jag har blivit superduktig på att spara undan pengar, så mycket som jag har på sparkontot just precis nu, har jag nog aldrig lyckats med förut!
Mitt träningskort går ut idag, jag tänkte att jag skulle gymma idag, men nu när jag ska trampa cykel och springa i trappor så känns det som om att jag inte behöver gymma. Men jag kanske ska göra det ändå, jag har ju faktiskt lite ont i ryggen och då vet jag att det brukar kännas mycket bättre när man har tränat! Så jag ska nog ta med mig träningsväskan till jobb så kör jag dirr efter!

Fick förresten en biobiljett av mitt extraknäck CoffeeCow, dock så var det väldigt kort datum på den! Kolla!

Och jag kan bara gå på bio den 30:e (på onsdag). Är det någon som vill följa med på bio och se valfri film med mig den på onsdag kväll? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback