tappat suget

Idag tänkte jag att jag skulle följa med Jocke och en massa andra till den här Öl & Whiskey-mässan som är börta i Nacka typ. Men sen under dagen som gått så har jag blivit mer och mer osugen på att åka dit. Jag vaknade vid halv åtta imorse och kände mig ganska pigg, jag somnade ju rätt så tidigt igår, runt halv elva redan! Så nu har Jocke precis åkt iväg och jag sitter hemma i soffan o kollar på teve. Jag ska snart gå över med Rocky till till syrran så ska vi städa undan lite skit som fortfarande står kvar där! Sen får jag se vad jag hittar på. Jag brukar va så himla seg på helgerna, så jag hoppas att jag blir lite piggare om ett tag! Nu ska jag gå o sminka mig lite och sätta i linser, jag ser ju inget annars! Byebye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla Martina, klart att du inte ska gå på sådana missbruksmässor... ;-) och att du är seg på helgerna måste vara något som ligger i släkten, se på Staffan bara, han är ju en zombie om söndagarna... ;-)

2009-09-26 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback