Åh härliga sool!

Fan vad pepp man blir när det är så fint väder! Satt tillochmed utan jacka en stund idag! Lektionen idag var jätteslapp, vi delade in oss i grupper och så ska vi skriva ett arbete om olikheter och likheter i olika stadsdelar av Stockholm, våran grupp valde Rågsved vs. Älvsjö, så vi åkte ut och tittade och frågade några personer vad som var bäst med att bo på respektive ställe! Intressanta svar! Sen har jag o Bea varit och gett blod, jag har tydligen gett så pass många gånger, så jag fick en liten brons-pin! Sen tog jag en snabbis-fönster-shopping-runda med Sara! När jag kom hem så var Zanna hemma (i loove att så många jag känner oxå pluggar och är lediga om dagarna) så hon följde med ut på promenad i det underbara vädret! Nu har jag precis mejlat in mitt heders-arbete! Ska nog röjja lite i garderoben tror jag, börjar bli dax nu! Hörs senare!



För några dagar sedan, med mitt självlockiga hår!

Kommentarer
Postat av: Bente

Snyggt Loppan, vi ses när jag kommer till huvudstaden. X-tra M

2010-04-14 @ 12:40:00
Postat av: Kim

Jättefin blogg! :)

2010-04-14 @ 13:15:07
URL: http://kimmi.blogg.se/
Postat av: Mariellelundstrom

Vilken fint hår du har:)

2010-04-14 @ 13:21:25
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback