Engelsk frukost?

Eller iaf väldigt engelsk-inspirerad! Jag kollade in Kamillas blogg o såg att hon bakat scones, jag blev så himla sugen så jag har oxå slängt ihop en liten deg som står i ugnen nu! Till det så tänkte jag servera te och ha marmelad o ost på brödet. Ska se om inte Zanna har vaknat till liv, hon bjöd ju mig på lunch igår, så jag bjuder på frulle idag! Jag ska träffa Emelie i eftermiddag (min frisör och vän) så ska vi ta en fika o jag ska få lite nya hårprodukter! Jag märker faktiskt skillnad på om man använder vanligt matbutiks-schampo+balsam och om man har frisörprodukter, verkligen stor skillnad! Jag som färgar mitt hår så ofta behöver en massa inpackningar och gojs för att inte bli totalförstört! Så det är stor bonus att känna en frisör! Nej nu ska jag kolla in brödet, tar en bild sen när det är klart! Hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback