Särla kväll

Eller iofs så sent är det inte nu, har precis målat mina naglar i favoritfärgen rosa! Har känt mig lite naken om händerna nu i några veckors tid! Det är det absolut tristaste med att jobba inom vården, man får inte ha nagellack!
Dagens redovisning gick strålande, det var väldigt intressant att få höra vad alla hade att säga om integration och segregation. Sen så åt jag lunch med Zannie, vi lagade blodpudding, ägg o bacon. Fett gott! Efter lunchen så gled jag in i tillfällig matkoma, sen fick jag åka iväg till Zinkensdamm för intervjun. Det kändes jättebra! Och tillsist så har jag varit och tränat ett pass med bodycombat! Skönt! Nu kollar jag på lyxfällan, sen ska jag hoppa dirr in i duschen. Imorgon ska jag åka till kungens kurva med Bea och shoppa loss! Nu ska jag ju såklart inte köpa något onödigt, utan tvättmedel och mat och sånt viktigt! Hörs imorgon! Goonatt!



Kolla in min lilla räka! Zanna hade lite sköna gamla bilder som vi kollade igenom idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå vad gott! blodpudding is the shit! haha

söt lilla räkan va! :D

2010-04-23 @ 15:51:20
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback