Tack!

Jag vill bara säga TACK till min granne som bestämde sig för att börja lyssna på Backstreet Boys klockan 06:48. Jag har inget emot musiken, bara ljudnivån på den. Jag trodde först att det var mitt alarm som gick på, men sen hörde jag att de kom ju inte ifrån mobilen, utan från grannlägenheten... Så idag på min lediga lördag är jag redan vaken och har stora problem med att somna om. Funderar på om man ska gå upp redan nu och antingen ut och jogga, eller om man ska glida till gymmet, var ett tag sen jag var där! Lutar åt en joggingtur tror jag, för då får jag ut hunden samtidigt! Ska göra ett arbete om heder sen oxå och ikväll blire grillat hos pappsen. Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback