Första berkan är öppnad!

Nu har jag duschat och gjort mig helt klar. Håret är lockat, ögonskuggan sitter på plats och kläderna jag tänkte att jag skulle ha satt som ett smäck, så jag slapp hålla på att rota igenom heela garderoben. Sen satte jag på lite partajmusik och står här helt själv o dansar o skrålar hehe. Hittade en liten öl i kylskåpet och den är öppnad :)
Känner mig riktigt taggad inför ikväll!

Pilates-klassen var superskön, jag var avslappnad och härlig efteråt, sen tog jag en snabbis hos Zannie, fyllde på energiförrådet med ett glas vitamin-brus. Snart ska jag väl äta middag som idag består av Lax, potatismos o hollandesås a´la Findus frysta! Haha jag har inte ätit sån mat på huur länge som helst, men kommer ihåg att den brukade smaka bra. Nej nu ska jag chilla lite. Vi hörs nog inte förrän imorgon kväll, tror jag kommer va lite bakis imorgon och då är jag ruskigt dålig på att blogga! Hörs och ha en riktigt skön lördagskväll!

Skål från snöiga Högdalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback