Glass och te

Det består min middag utav idag tror jag.
Vaknade vid 10 av mig själv och har efter det endast gjort väldigt lite. Kollade på två filmer, Role Model och I Love you Man, så dagen började glatt! Sen ringde mammsen, vi skulle till ikea, så jag fick slänga mig in i duschen, vilket var välbehövligt, sen har jag varit på ikea och trängts med alla andra, köpte ingenting, men kollade på en massa. Ska ju flytta om en månad så jag kollade på lite småsaker!
Nu har jag precis kommit hem och gjort mig en stor kopp chaite, sjukt gott ju! Sen hittade jag en Ben&Jerry i frysen, vilket passade utmärkt till min kopp te. Inte det nyttigaste att äta kanske, men jag äter ju faktiskt pencillin o får inte dricka alkohol... Så då får jag äta glass! Nej nu orkar jag inte skriva något mer. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback