Har jag nämnt?

Vi fick tillbaka proven som vi gjorde förra veckan och jag fick VG på den! Känner mig ganska så nöjd. Och idag fick vi tillbaka ett papper där vi skrev så mycket vi kunde om diabetes och jag fick faktiskt MYCKET BRA!! som omdöme :) Jag blev så hungrig nu när jag kom hem efter skolan, så jag har slängt in lite kyckling i ugnen och ätit en burk ananas. Jag kan äta nästan hur mycket ananas som helst, det är så gott! Fast om man äter en hel ananas, så kan man bli lite sträv i munnen, ni vet sådär som man känner om man trycker i sig för många kiwis? Jag har testat.
Haha vad mina inlägg blir blandade, det är verkligen det som kommer upp i huvudet som skrivs!
Nu ska jag kolla om inte mina kycklingbitar är klara! Måste ju ladda kroppen inför bodycombaten senare idag! Heis!

Fina Rocky o jag ute i solen som faktiskt sken idag!


Han är ju bara för söt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är riktigt jävla söt! :D

2010-02-11 @ 17:11:56
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback