kvällen

Dagen har gått sjukt fort, jag är på mycket bättre humör idag! Ska på intro på mitt nya jobb under vecka 9! Sjukt skönt! Dock så är det bara en timmis-tjänst, men det är precis vad jag vill ha! Jobba lite helg ibland och när jag inte är i skolan. Idag jobbade jag några timmar på citymail, stod och sorterade post i typ 4 timmar så jag kände mig lite stel i ryggen sen. Tänkte träna idag, men det har jag inte hunnit, så imorgon ska jag boka in mig på det här kombi-passet som jag älskar! Jag tar verkligen ut mig totalt under det passet, det är så himla skönt! Har inte tränat sen i lördags, och då gick jag bara på pilates, så det ska bli skönt! Längtar till jag flyttar, då får jag mycket närmre till gymmet så då kommer jag ha lättare att träna på kvällarna typ. Det brukar va så mycket folk mellan 16-20 så går man efter det, så är det oftast mycket mindre folk. Blabla vad jag svamlar, nu måste jag gå o plocka ur linserna, sitter och blinkar som om jag hade tics! Sov gott. Heis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback