Måndagen den första februari

SÅ var januari redan förbi! Dagen gick ganska bra, trots att jag har mått bättre! Förmiddagen var ganska seg, men eftermiddagen gick undan, hade prov o tror de gick ganska bra! Jag blev som vanligt klar först av alla! Jag blev sjukt sugen på nachos, så jag bad Jocke köpa hem lite, så nu sitter jag o äter mitt första riktigt mål mat sen i lördags! Igår fick jag inte i mig många tuggor åsså har jag bara ätit shakes idag!
Jag blir så irriterad på TELIA, nu har dom skickat ut nya papper som det står Joakim på, vilket är rätt, men nu har dom gjort så att jag kommer få ha telia ungdom bas, och jag ska faktiskt ha IP-telefoni! Så nu måste jag återigen ringa till Felia och förklara vilka punghuvuden dom är som inte klarar av att göra någonting rätt! Jaja nu ska jag äta, så får jag se hur länge jag får stå i telefonkö! Heis. Det är förresten en sjukt rolig dokumentär ikväll i det här Outsiders på femman, "Jag är rädd för feta personer" är det en som sa! Kan ju bara bli succé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback