Pensionärspoäng och svett

Nu har jag kommit hem från mördarpasset. Lätt det jobbigaste jag har varit med om på länge! Mina armar skakade som fan och jag svettades som en liten gris. Men det är ju så det ska vara, man ska känna att man har tränat ordentligt. Jag smet in på vivo i centrum, eller förlåt det heter ju faktist MatRebellen MatDax numera, och jag handlar ju ändå rätt ofta där, så jag ansökte om ett sånt där medlemskort. Dagens Pensionärspoäng. Check!
Sen pratade jag med pappsen i telefon, han ska sälja sin fina turkosa lilla bil o undrade om jag ville köpa den. Alltså jag ääälskar verkligen min Bettan, men hon är ju ändå 20 år gammal och den turkosa bilen är fantastiskt skön att köra. MEN eftersom jag är en fattig student så har jag inte råd :( Hade han kommit om ett år och frågat eller om Bettan inte gått igenom besiktningen så hade jag inte tvekat en sekund!
Medans vi är mitt uppe i snacket om bilar så möter jag ett par med varsina hundar och glider o drattar på rumpan i en snödriva precis bakom dom. Fett pinsamt! Fast dom verkade inte bry sig så mycket och det var tur att detta inte hände i centrum, då hade jag skämts jättemycket!

Schteek med poängkortet...

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, mina armar är alltför svaga. Men vi hörs imorgon, då ska jag till speccan o hämta ut mina starka linser, så nu slipper jag gå runt i kisa! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad kul! säkert för att vi satt o prata om hur roligt det är när folk ramlar! vi får va försiktiga med vad vi säger! :p

2010-02-03 @ 21:47:00
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback