Politiskt inkorrekt?

Fick för mig att kolla vart jag står politiskt och jag blev minsann en centerpartist! Det trodde jag inte!
Jag kollade på http://gp.se/valkompassen/ och mitt resultat blev såhär:

 

Jag som alltid trott att jag var mer röd! Eller åtminstonde miljöpartist! Ska göra om den här sen i september när det är val, så jag röstar rätt! Hade lite ont i ryggen och nacken så jag tog en sån lite starkare tablett som jag fått förut mot mina krassliga knän, så nu känner jag mig lite sådär skönt avslappnad. På torsdag-fredag så ska Jocke iväg på kryssning så då är jag ensam hemma med Rocky, superskönt! Nu kom Rocky och sa att han vill ha middag, så om man kanske skulle försöka äta något jag med, köpte hem såndär pulversoppa med potatis och purjolökssmak, bättre än inget alls! Heis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback