Surkärring

I högdalens sim o träningshall så är det skoförbud om man ska ta sig uppför trappan (ni vet väl hur det ser ut där) och självklart tog jag av mig mina skor och hade dom i handen när jag gick upp för att slänga in min väska o de i ett skåp innan jag gick på pilates-klassen. Var helt avslappnad och lugn efter passet och gick tillbaka till skåpet för att hämta mina saker. Sen när jag står ovanför trappan så ser jag att det är blött på typ alla trappsteg, så jag betämde mig för att sätta på mig mina torra skor innan jag började gå ner för trappan. Då står det två stycken ur personalen, varav ena är en lite större kvinna. Dom delar ut blåa skoskydd till alla nytillkommna gäster och jag ser att hon stirrar som fan på mig. När jag är bara några trappsteg ifrån henne så säger hon högt och skitsurt till mig "VI HAR INTE SKOR PÅ OSS I TRAPPAN!!!!" Jag blev fett förvånad men säger bara typ "aaja" och fortsätter gå. Hela vägen hem har jag stört mig på surkärringens kommentar, visst man ska inte ha skor på sig i trappan, men mina skor var torra och jag ville inte ha blöta strumpor på mig...
Det är fan skönt att få ventilera ut sin ångest här i bloggen! Nu ska jag glömma bort henne och börja ladda inför Thåström ikväll! Hörs säkert senare!


Kommentarer
Postat av: cassie

har också gymkort där. Har du lust att gå och simma ngn dag kanske?

2010-02-06 @ 13:22:30
URL: http://www.cassie-nova.com
Postat av: Martina

Absolut, jag brukar träna flera gånger i veckan :)

2010-02-06 @ 13:25:04
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback