TGIF

Thank God It´s Friday!! Den här veckan har varit jobbig, den har känts så lång, men nu är den äntligen slut och helgen är här! Jag sitter med en choklad-ansiktsmask och myser. Var ute med Rocky för en stund sedan och mötte en liten tant som oxå var ute med sin hund, en schnauzer som hette Korken och dom lekte så fint. Sprang runt i snön och kissade överallt (hanhundar ni vet) så nu ligger Rockis och sover. Ska möta Kamilla vid typ 12 så ska vi härja nere i centrum, köpa hårfärg, strumpbyxor, vin, aa sånt där som behövs när det är helg! Nu ska jag höjja volymen så att alla mina grannar hör Salems vackra stämma! Heis!

Man e fan inte snygg i den där masken!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hehe vilken tjusig bild!! :) jag känner mig redo så jag slår dig en ping nu snart!! :) puss puss puss

2010-02-19 @ 11:39:32
URL: http://tjollie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jaa! ja men du missa verkligen ingenting, allt står i boken lixom :) trevlig helg vi ses på månda!



Ps, HOT BILD hihi

2010-02-19 @ 14:16:44
URL: http://improveme.se/melli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback