Trafik-kaos!

Dagen började med ännu mer halsont än vad jag hade igår, men jag tog mig till skolan ändå. Dock så tog det rätt så lång tid att komma till skolan! Jag stod o väntade i typ 20 minuter i Högdalen, men det kom bara 2 stycken proppfulla ersättningsbussar så det var ingen som kom med dom, men som tur var så var mammsen i närheten, så jag fick skjuts till skanstull, dock så tog det över 1 timme att komma dit, det var så mycket trafik! Och vägen hem som jag fasat lite över gick oxå sjukt smidigt för min del, kom på en tub i skanstull så jag kom till gullmars och då var det en tjej i min klass vars man skulle köra hem henne och dom bodde i Råggan, så man fick ju skjuts även hela vägen hem. Lyx! Men jag lider med alla som inte hade samma tur som jag!
Handlade hem lite förnödenheter som godis och halstabletter och tänkte snart ta ett varmt bad, jag har frysit hela dagen! Nu tänkte jag lyssna på Morgonpasset i P3, Salem var med där imorse, men jag hörde inte hela, så det blir min bad-underhållning! Hörs!

Kojdo, Hanna och Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback