Aningens fräshare nu!

SÅ nu har jag varit ute med voffie, gymmat, duschat+tvättat håret, fönat och stylat håret! Idag efter skolan ska jag shoppa lite, fick ju presentkort i julklapp på Gina Tricot, så det tänkte jag spendera nu! Blir nog ett par leggings och kanske något linne. Sen tänkte jag skaffa mig en svart flytande kajal och ett nytt läppglans! Kanske ett med någon färg, har typ bara såna ofärgade med glans!
Visste ni förresten att den första "idol"-låten jag hade var Roxette med Joyride? Den kom ut typ 91, och då var jag 5 år gammal. Tyckte att den var så bra när dom visslade, jag lyssnar på den nu och aa den håller fortfarande stil, men dom visslar ju typ bara 2 gånger! Ska leta upp den o försöka lägga en sån där tjusig musikflik nedanför min bild!


Ääh jag orkar inte fixa ljudslingan, lägger upp ett klipp från youtube i ett till inlägg istället! Heis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback