blabla

Kommer inte på någon fyndig rubrik att skriva! Nu har jag iaf varit i stan, hade det supertrevligt med Sara, vi gick runt och kollade lite på rean, men det enda jag köpte var linsvätska. Skoj! Sen så fikade vi såklart och vi raggade till oss lite studentrabatt :)
Tydligen så skulle jag jobba typ hela veckan fick jag reda på idag, eller chefen ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon, men det ville jag inte, men sen så gick jag med på att jobba 7-12, rätt skönt, bara stå inne och sortera och likadant på torsdag! Dock så ska jag jobba heldag på fredag, men det är ok! Men jag är fortfarande rätt glad, att lyssna och se på Queen gjorde verkligen min dag, har gått runt och nynnat på en massa låtar (inte högt så att någon hörde, mer nynnat tyst för mig själv, så man inte går runt som ett freak). Herregud förresten vad det kryllar av EMOS runt plattan! Har inte varit inne vid centralen på evigheter och jag blev sådär ni vet som man bara blänger på dom, kan inte slita ögonen från dom, för dom ser ju ganska roliga ut!


Nu var ju inte denna personen särskilt extrem, det är mycket värre IRL!

Nej, om man ska äta/dricka en shake till middag då! Har börjat med herbalife igen, har slarvat typ hela jullovet, men nu är det andra bullar! Snart blir gymkortet mitt! Senast nästa fredag köper jag det, för då får jag min citymail-lön =) Byebye!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag lånar den boken jätte gärna.. :) De är den 3dje kursen jag ska läsa. Så ingen brådis. Fan va bra! :) Då blire träna :D kram

2010-01-05 @ 08:29:57
URL: http://cisssilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback