Effektiv dag!

Harregyd vad jag har gjort saker idag! Sen mitt förra inlägg har jag:
Färgat håret, fönat o plattat det, varit på jobbintervju, fått jobbet, varit på pappsens jobb och pillat lite på bilen inför besiktningen nästa vecka, storhandlat o pantat burkar, lämnat Rocky till mammsen, tränat, storstädat hemma och druckit kaffe! Inte så illa pinkat va?
Ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra, antagligen blir det en slappish kväll framför teven, men man vet aldrig, jag kan lika gärna sluta på nåt trevligt uteställe :)

Nu ska jag hoppa in i duschen igen, sen slänga ihop någon middag åsså ska jag kanske ta ett glas vin i min ensamhet. Eller är det lite alkisvarning? Nej, jag bor ju trots allt i Högdalen! Ha en fin fredagskväll mina vänner!

Nämen, här är jag ju!

Kommentarer
Postat av: Tjollan!

grattis till jobbet!

2010-01-22 @ 18:17:06
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback