feels like a bloody sunday gut dammit

Igår så hann jag med att träffa jättemånga vänner! Fick tillslut tag i Bea, hon hade varit och tränat, så hon kom hem till mig på lite fika åsså satt vi och pratade och hade det supertrevligt! Sen tog jag bilen ner till Kamilla och Arne, fick lite middag där och vi pratade om vad som hade hänt sen sist vi sågs och det var en hel del!
När jag kommit hem så messar Zanna och säger att jag ska komma över, så jag drar på mig lite tjockare kläder och drar ner. Vi var hos Roger och Linéa och vi spelade TP, vi orkade inte riktigt spela klart, Christoffer vann, men egentligen så var det jag och Linéa som borde ha vunnit för vi ledde! Det bjöds på både vin och groggar, men vid halv tre snåret så var det dags för oss att gå hemåt, så jag var inte hemma förrän vid 3! Har dock mått väldigt bra idag, lite trött bara! Imorgon ska jag ju jobba igen, så det blir nog sängen inom en snart framtid!
Jag och Zanna hämtade ut Thåström-biljetterna idag :)

 

Sist jag såg han i Annexet, så var han sjukt bra! Lär ju bli grymmare än sist! Nu ska jag fortsätta kolla på dokumentären på femman, kvinnan som har brutalt stora ben! Heis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback