Idag, då jävlar!!

Idag har jag verkligen återvänt från de döda, jag var nog lite smygbakis igår med, herregud vad man känner sig gammal, när man inte ens klarar av en fest utan att bli bakis i två dagar! När man va yngre (dvs precis fyllt 18), då kunde man ju gå på krogen tre dagar i rad ibland!
Idag ska jag iaf iväg med mammsen, vi ska till IKEA, åsså ska jag få tillbaka min lilla älsklingsplutt, orkade inte vänta till imorgon, så jag frågade om hon inte skulle åka in till stockholm något idag, och jodå till ikea kunde hon minsann åka :)
Dessutom så fyller min sambo Joakim hela 25 jordsnurr idag! Hurra! Han var ute igår och firade lite med några kompisar, så han ligger fortfarande och sover. Ska se om jag får ihop lite frukost på sängen åt han! Men vi hörs nog senare idag, känns som om jag har både ork och lust att skriva fler inlägg idag! Här kommer två bilder, en på födelsedagsgrisen och en från nyårsafton! Jag tog inte så mycket bilder med min kamera, det var mest Jockes kamera som blixtrade den kvällen ;)

Från förra sommaren :)

Happy Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback