Jag har fastnat!

Idag hade jag jeans på mig för första gången på väldigt länge och det var inte så skönt som jag mindes det, visst rumpan ser ju typ 70 gånger bättre ut i jeans än vad den gör i tajts, MEN tajts är ju 1000 gånger skönare!! Jag kände mig instängd i mina jeans och magen blev ihoptryckt! Inte skönt!
Så imorgon är det back to tights/leggings igen. Den här veckan kommer bli sjukt skön, enda heldagen var idag, för på onsdag ska gamla Bettan besiktas, hoppas att hon går igenom! Besiktningen är vid 14, så jag kan inte gå på andra lektionen och på torsdag har vi ingen skola. Då ska jag och Isaura hem till Daniel o plugga inför provet nästa vecka och på kvällen är det "klassfest" i Svedmyra! Det kommer bjudas på afrikansk mat åsså ska man ha med sig egen dricka, hur mysigt som helst.
Hörs senare eller imorgon!

Körde på flätor o bruna linser idag! Nåtty?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback