Löshåret!

Nuså, det tog nästan hela förmiddagen, men nu sitter det i! Det nya, långa och fina löshåret. Bilderna ser ni nedan. Kom precis i tid, eller typ 1 minut försent till skolan, det var nåt knas med en tunnelbana, precis den som jag tänkte ta, men läraren höll på att ropa upp, så det gjorde inget. Haha jag fick sitta och vänta på tuben vid Stadion och då kom det fram en afrikansk kille som presenterade sig som Boba, och han ville absolut ha mitt nummer och jättegärna bjuda mig på kaffe, men jag avböjde, vänligt men bestämt. Han var rätt envis, och åkte samma väg som jag ända till gamla stan, sen fick jag säga åt han på skarpen att han inte skulle följa efter mig och att han aldrig skulle få mitt nummer och att jag verkligen inte ville ha hans nummer. Tror han fattade vinken för han stod kvar på perongen när jag klev på gröna linjen! Jobbigt att vara så snygg som jag är alltså ;)
Före:

Under tiden:

Emelie bjuder på te!

Efter:


Om någon som trillar in på min blogg blir sugen på att göra som jag och förlänga håret så gå in HÄR och leta upp Emelie Jonsson/E.J och boka in en tid. Hade bra, nu ska jag snyta mig!

Kommentarer
Postat av: Madde

Skitsnyggt! Hur lång tid tog det? Sydde de eller limmade? Haha, fattar att Boba nappade direkt! ;-)

2010-01-12 @ 17:57:21
URL: http://mittlivsommorsa.bloggsida.se
Postat av: Melissa

Jasså! Så du hade en Boba efter dig igår haha! Ses i skolan idag så får vi se hur det går med vår roliga klasskompis!

2010-01-13 @ 07:18:00
URL: http://improveme.se/melli
Postat av: Emelie

Löshåret sätts i med keratin. Varken limm eller syteknik. Keratin är det som ditt eget hår är uppbyggt av så det är mycket snällt mot håret. Keratinet smällts i små fästet och snurras som små tunna fästen runt ditt eget hår. Håret kommer från Great Lengths, gå in på deras hemsida och kolla! Mvh emelie



ps hahhaha fan vad kul med BOBA hahahhahhahaha han måste vart överlycklig som hittade en som puma i tunnelbanan mitt på lunchen;)

2010-01-13 @ 08:46:02
Postat av: zanna

Va tjusigt de blev :D puzz

2010-01-13 @ 12:46:20
Postat av: Bettsy

haha Boba kanske var ett riktigt kap, vem vet ;)?

2010-01-13 @ 13:16:49
URL: http://betttans.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, tyvärr så blev det inget mellan mig och Boba, det räckte med en tunnelbanetur i stalker-format!

2010-01-13 @ 16:42:13
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback